فانوس، چراغ راهی به سوی آینده‌ای روشن !

فانوس، چراغ راهی به سوی آینده‌ای روشن !

در تاریخ 5 بهمن ماه 1402، مصادف با روز بزرگداشت مقام پدر، دانش‌آموزان، اولیای محترم و کادر آموزشی و اجرایی دبستان مصباح، در جشن بزرگ فانوس، در محل سالن خلیج فارس، گرد هم آمدند تا دانش‌آموزان در فضایی شاد و صمیمی، نتیجه ی عملکرد نیم‌سال اول تحصیلی خود را دریافت کرده و مورد تقدیر قرار گیرند.

آموزش های هنری و فوق برنامه

والدین گرامی در این گردهمایی، علاوه بر اطلاع از مسیر تحصیلی دانش‌آموزان در نیم‌سال اول تحصیلی، نتیجه‌ی آموزش های هنری و فوق برنامه ی فرزندان‌شان را در قالب هنرنمایی بر صحنه‌ی تئاتر و اجرای سرود شاهد بودند.

هنرنمایی دانش‌آموزان هنرمند

دانش‌آموزان در پایه‌های اول تا سوم ابتدایی، در نوبت صبح تا ظهر گرد هم آمدند و در گروه‌های مشخص به صورت کلاسی، توسط مدیران مجموعه، تندیس هایی را به رسم تقدیر دریافت نمودند؛ سپس همراه با آموزگاران خود عکس‌هایی را به یادگار ثبت کردند. در ادامه‌ی این جشن با اجرای گروه عروسکی همراه با موسیقی، اوقات خوشی برای آن‌ها رقم خورد. در نهایت نوبت به هنرنمایی این نوگلان هنرمند رسید و با اجرای نمایشی زیبا، تمام حضار را به وجد آوردند.

نمایش جذابِ دوستی

پس از اتمام جشن حوزه‌1 دبستان، موعد حضور دانش‌آموزان پایه های چهارم تا ششم رسید. در این گردهمایی نیز، ضمن اهدای تندیس به دانش‌آموزان، نمایشی جذاب با مضمون زیبای دوستی اجرا گردید و گروه سرود دبستان که پیش از آن با کسب مقام افتخار آفرینی کرده بودند، اجرای دل‌نشینی را ارائه دادند.

غافلگیری پدران

اما شاید بتوان نقطه‌ی عطف این جشن را، غافلگیری پدران گرانقدر به بهانه‌ی میلاد حضرت علی (ع) دانست. دانش‌آموزان با همراهی مسئولین انضباطی مدرسه، در اقدامی به یادماندنی، شاخه گل هایی را به پاس قدردانی و احترام نثار پدرانشان کردند.

بنا بر اذعان شرکت کنندگان در جشن فانوس، این مراسم مانند دوره‌های پیش از آن، خاطره‌ای خوش را در دفتر خاطرات دانش‌آموزان به یادگار گذاشت.